Page title

Kurumsal Çağrı Merkezi Hizmetleri

Kurum ve şirketlerde görev yapan Müşteri Hizmetleri Yöneticilerinin ve Bilgi Teknolojileri yetkililerinin tüm ihtiyaç ve isteklerini göz önünde bulundurmak suretiyle, Teknosor Teknoloji Hizmetleri olarak;

  • ● Aylık çağrı kapasitenize uygun ölçeklenebilir,
  • ● Sabit maliyetlerinizi düşürmeye yardımcı kullandığın kadar öde modeliyle,
  • ● 7/24, bayram ve resmi tatiller dahil hizmet avantajıyla,
  • ● Sürekli sözleşme güncelleme riski olmadan,
  • ● Dönemsel ve anlık çağrı artışlarında, geniş asistan havuzundan destek vererek,
  • ● Düşük turn-over yüksek sadakat ile çalışan asistan kadromuz ve
  • ● Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışımızla,

yeni nesil müşteri hizmetleri ve kurum içi/dışı teknik destek yardım masası çağrı merkezi hizmetleri sunmaktayız.

kurumsal-cagri-merkezi-hizmetleri

Aşağıda avantajlı hizmet ücretlendirme modelimizden birini tercih ederek hemen çalışmaya başlayabiliriz.

Detaylı bilgi ve size özel ihtiyaçlarınıza uygun hizmetlerimiz için teklif almak için bizi arayınız.


buy

(0532) 154 97 46


TEKNOSOR ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ AVANTAJLARI

  • Ekonomik ve uygun maliyetler: Günümüz koşullarında müşteri hizmetleri önemini artırmasının yanı sıra maliyetleri de yükselmektedir. Tamamen bulut teknoloji altyapısı üzerine kurguladığımız çağrı merkezi hizmetlerimizi siz yöneticiler için uygun ve öngörülebilir maliyetlerde sunmaktayız.
  • 7/24 kesintisiz hizmet: Uyguladığımız vardiya sistemi dahilinde örgütlediğimiz asistan ekibimiz ile 365 gün hafta sonu ve bayram tatilleri dahil gelen-giden çağrıları sizin için karşılıyor ve raporluyoruz.
  • Canlı Operasyon Takibi ve Anlık Raporlama: Bulut yazılım (Bulut santral, IVR ve CRM) altyapısı ile operasyonu canlı takip edebilir, dilerseniz anlık raporlar çekerek analizler yapabilirsiniz. Operasyonu dashboard ekran ile takip ederken indirdiğiniz excel raporlarda istediğiniz şekilde pivot analizler yapabilirsiniz.

TEKNOSOR KURUMSAL ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ FİYATLANDIRMA

 

Süre (dakika/aylık) Fiyat (TL/aylık) Kota Aşım Ücreti (TL/dak)
1.000 3.000 ₺ + 3,00 TL/dk
5.000 12.500 ₺ + 3,00 TL/dk
Fiyatlarda KDV hariçtir.
Aylık : AR %80 / SL %60 / PN %10

● Paket aşımında, kotayı aşan her dakika aylık sabit paket fiyatına ilave olarak ücretlendirilir.

● Sözleşme süresi en az 1 (bir) yıldır.

● Fiyatlar 01 Eylül 2021 tarihi itibariyle geçerlidir.


AR :
Cevaplama Oranı
SL  :
20 sn. içinde çağrı karşılama oranı
PN :
(Penalty) Aylık ortalama SL ve/veya AR oranında her %10 performans düşüşü için %10 hizmet bedeli kesintisi yapılarak fatura edilir.

Ön Ödemeli Paket Modeli Örnek Ücretlendirme
Aylık 1000 dk. altında kalan süre için maliyet = (Baz süre 1000 dakika x 3,0 TL) = 3.000 TL + KDV
Aylık 5000 dk. altında kalan süre için maliyet = (Baz süre 5000 dakika x 2,5 TL) = 12.500 TL + KDV


Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezinizi TeknoSOR’a Taşıyın, Maliyetleri Düşürün

Günümüz Global ve Türkiye ekonomisinde yaşadığımız sorunların sonuçları ile orta ve uzun vadedeki ön ekonomik göstergeler itibariyle şirketlerin maliyetlerinde ciddi tasarruf tedbirleri alması gerektiği ortadadır.

Organizasyonların bu koşullarda ayakta kalması için satış yapması gerektiği kadar satış sonrası hizmetler ve müşteri memnuniyeti konusunda da titiz çalışmalar ve yatırımlar yaparak karlılığını artırmak zorundadır.

Bu doğrultuda Teknosor Teknoloji olarak siz Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi profesyonelleri için ön görülebilir maliyetlerde ve sürdürülebilir hizmetler sunmaktayız.

Uygun Maliyetli ve Sürdürülebilir Çağrı Merkezi Hizmeti

Bir hizmetin uygun maliyetli olmasının yanı sıra sürekliliği de önemlidir. Bu kriteri de göz önünde bulunduran müşterilerimizle uzun vadeli ve karşılıklı kazanca dayanan bir model çerçevesinde çalışmalar yapabilmekteyiz.


ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ SATIŞ ve PAZARLAMA
İRTİBAT TELEFONU : (0532) 154 97 46
E-POSTA : [email protected]

kurumsal-cagri-merkezi-anlasmasi