Hizmet Paketleri

TEKNOLOJİ DESTEK HİZMETLERİ SÖZLEŞMESİ

 

sozlesme-teknoloji

TEKNOSOR TEKNOLOJİ DESTEK HİZMETLERİ SÖZLEŞMESİ

sozlesme-teknosor

1- TARAFLAR

İş bu sözleşmede, sözleşme imza bölümünde belirttikleri adreslerde faaliyet gösteren taraflardan; hizmet veren TEKNOSOR TEKNOLOJİ LTD., TEKNOSOR olarak, hizmet alan ABC LTD., FİRMA olarak anılacaktır.

2- KONU

Bu sözleşme, XYZ sektöründe faaliyette bulunan FİRMA müşterisi için; internet ortamında, işyeri ve faaliyetlerini tanıtımı amacıyla TEKNOSOR tarafından iş bu sözleşme kapsamı dahilinde belirlenmiş kurumsal web sitesi tasarım ve uygulama, içerik yönetim sistemi, teknoloji destek ve bakım hizmetlerinin verilmesine ilişkin esasların belirlenmesi amacıyla düzenlenmiştir.

Aşağıda kapsamı yer alan söz konusu hizmet ve hükümler sadece http://www.firmaadi.com/ alan adının bağlandığı internet sitesi için geçerlidir.

3- HİZMETLERİN KAPSAMI

TEKNOSOR, aşağıda belirtilen konularda FİRMA’ya hizmet verecektir:

Yeni Nesil Teknolojiler Destek Hizmetleri

TEKNOSOR, FİRMA‘ya aşağıdaki kapsamda ofis teknolojileri kullanıcı desteği verecektir.

TEKNOSOR, teknoloji ve yazılım üreticisi markaların ve servis sağlayıcı 3. parti firmaların resmi olarak bildirdiği bakım ve teknik destek bilgileri ışığında destek vermektedir.

FİRMA, TEKNOSOR destek birimine 0850 532 2 333 nolu Teknosor Teknoloji Destek Hattından ulaşabilir. (Bundan sonra TTDH olarak anılacaktır)

TEKNOSOR, FİRMAya ayda 10 kez telefon ve uzaktan erişimle teknik destek ve 1 kez yerinde destek hizmeti sunacaktır.

Problem analiz sürecinde cihaz arızası tespit edilir ve bu nedeniyle sorun çözülemezse aylık arama hakkından düşülmez.

Aylık çağrı adedi ve görüşme sayısında sınırlama yoktur. Bilgi amaçlı sorular için yapılan çağrılarda arama hakkı düşülmez.

Çağrı esnasında TEKNOSOR‘dan kaynaklanan bilgi ve döküman eksikliğinde konuyla ilgili gerekli araştırma yapılarak FİRMA‘ya geri arama yapılır. Maksimum geri dönüş süresi 24 saattir.

Çözülemeyen çağrılarda araştırma yaparak geri arama yapılır. Geri aramada çözüm üretilirse arama hakkından düşülür.

1 yıllık sözleme süresi içinde aynı cihaz ve aynı problem için destek talebinde aylık arama hakkından düşülmez.

Yaygın olarak kullanılan pc ve mobil işletim sistemleri, ofis yazılımları ve mobil uygulamalarla ilgili kullanıcı eğitimi talepleri bir hak sayılır ve aylık arama hakkından düşülür.

Hizmet kapsamı aşağıdaki gibidir;

Bilgisayar ve Ofis Teknolojileri
PC , Notebook , Ultrabook
Modem , Router , WiFi
Printer , Scanner , Fax
Ofis Yazılım , Uygulamalar
PC Optimizasyon , Yedekleme
Virüs Temizleme
Mobil Teknolojiler
Tabletler, Navigasyon Cihazları
Cep Telefonu, Akıllı Telefonlar ve Aksesuarları
MP3 Çalar, Mobil Oyun Konsolu
İşletim Sistemleri (iOS, Android, Win8, BBerry)
Uygulama Yükleme, Kaldırma, Versiyon Yükseltme
İlk Kurulum, Kullanım ve Hard Reset
Internet ve Sosyal Medya TeknolojileriWeb Sitesi, Blog, Sosyal medya
Anlık Mesaj ve Görüşme Yazılımları
E-posta Kurulum ve Sorun Giderme
Anti-Virus Seçimi ve Güvenlik Ayarları
İnternet Browser ve Bağlantı Sorunlarıİnternet Bankacılığı ve Güvenli Alışveriş Multimedya TeknolojileriTV, Akıllı TV, 3D TVEv Sinema ve Hi-Fi Ses SistemleriUydu, Kablo, IPTVFotoğraf Makinası, Video KameraOyun Konsolları, Online OyunlarProjeksiyon ve Görüntü Sistemleri

Web Sitesi Tasarım ve Uygulama

Web sitesi görsel tasarımı uyarlama; taslak ve altyapı oluşturulması.

En fazla 10 ana bölümden oluşacak Web sitesin Türkçe ve İngilizce olarak yayına hazırlanması.

Görsel ve metin içerik girişlerinin yapılması.

İçerik Yönetim sistemi kurulumu ve programlama (WordPress)

İletişim formları hazırlanması.

Web sitesinin yayına açılması.

Web Sitesi Bakımı ve Güncelleme Hizmetleri

Site yayınlanmaya başladıktan sonra sözleşme süresince hertürlü içerik değişikliklerini ve oluşabilecek teknik sorunların TEKNOSOR tarafından giderilmesini kapsar;

ØGörüntülenme hatası oluşan sayfaların ve kırık bağlantıların düzeltilmesi.

ØGörsel ve metin içerik yükleme, güncelleme ve değişiklik işlemleri. Telif ve kullanım hakkı gerektiren içerikler FİRMAnın sorumluluğundadır.
ØAlan adı tescil işlemleri klavuzluk ve takip işlemleri.
ØWeb ve e-posta sunucu hizmetleri klavuzluk ve takip işlemleri.

ØHer destek talebi çözümlendiği taktirde aylık arama hakkından düşülür. Bilgi veya görüş almak için yapılan çağrılarda aylık arama hakkından düşülmez.

ØTasarım değişikliği, programlama, özel veritabanı uygulamaları gibi telefon ile sunulamayacak hizmet talepleri bu sözleşme kapsamı dışındadır. Bu tür iş talepleri TEKNOSOR uzmanları tarafından özel olarak değerlendirilerek ilave hizmetler kapsamında ayrıca ücretlendirilerek FİRMA ya teklif sunulur.

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Hizmetleri

SEO olarak adlandırılan hizmet kapsamında; web sitesinin arama motorlarında üst sıralarda çıkması ve arama motorları tarafından kolay ve doğru indekslenmesi için gereken site içi içerik ve kod düzenleme çalışmaları yapılacaktır.

Bu sözleşme kapsamında 1. Seviye ve standart SEO çalışmaları yapılacak olup, Google arama motorunda 1. Sayfada çıkma garantisi verilmemektedir.

Site İstatistikleri Raporlama

Site istatistikleri web sitesine yapılan ziyaretlerle ilgili ölçümlerdir. Bu ölçümleri anlaşmalı 3.parti firma yapmaktadır. FİRMA‘nın talep etmesi durumunda Ziyaretçi adedi, Ziyaret süreleri, Coğrafi dağılım ve Arama kelimelerini içeren ölçümler TEKNOSOR tarafından dönemsel olarak raporlanır.

Prestij Animasyon tasarım ve uygulama

Site ziyaretçilerinin ilgisini çekmek ve sitede ziyaret süresini artıracak hareketli görsel çalışmaları ve uygulamaları kapsar.

Fotoğraf, Video Çekim ve Post Prodüksiyon Hizmetleri

Firma merkez binası ve referans dış cephe uygulama işlerinin görsel ve sanatsal kalitesi yüksek fotoğraf ve video görüntülerinin çekilmesi işi. Bu hizmet gün bazlı olarak fiyatlandırılır.

4- FERAGATNAME

İş bu sözleşmeyi imzalamak suretiyle FİRMA , 0850 532 2 333 TTDH uzaktan bağlantı hizmetini aşağıda belirtilen koşullarda alacağını kabul etmiş sayılır.

“Teknosor Teknoloji Destek Hattı asistanının verdiği bilgi doğrultusunda, iş yeri ve ofisimde kullandığımız bilgisayarlara / mobil cihazlara uzaktan bağlantı kurularak destek verme işlemine onay verdik. Bu yöntemle, sorunların daha hızlı çözülmesini mümkün kılmak istiyoruz.

TTDH, müşterilerinin cihazında bulunan hiçbir bilgiyi kaydetmez, müşterisinin bilgi gizliliğine azami önem verir. Uzaktan Güvenli Bağlantı kurulduğu ve destek verildiği süre boyunca, hatta kalarak, Bilgisayarlarımızda/Mobil Cihazlarımızda yapılacak tüm işlemleri izleyeceğimizi, tüm güncelleme veya değiş işiklik gerektiren işlemlere bizzat onay vereceğimizi, onay verdiğimiz tüm işlemlerle ilgili sorumluluğun tamamen FİRMA ya ait olduğunu, destek hizmeti süresinde meydana gelebilecek her türlü veri kaybı veya veri güncellemesine karşı, Bilgisayarlarımızın/Mobil Cihazlarımızın destek hizmeti öncesinde güncel veri yedeğini almış olduğumuzu ve olası veri kaybından ve sorunlardan TEKNOSOR‘u katiyetle sorumlu tutmayacağımızı ve/veya dava etmeyeceğimizi ve bu şartlarla Uzaktan Bağlantı hizmeti almayı kabul ediyoruz.”

5- TARAFLARIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ

FİRMANIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ

ØFİRMA , teknik destek hizmetinden zamanında faydalanmak için, sözleşmede başlangıç tarihinde ödeme yapması gerekir.

ØFİRMA, iş bu sözleşmede belirtilen kapsamdaki teknik destek taleplerini 0850 532 2 333 nolu çağrı merkezini arayarak TEKNOSOR‘a iletecektir.

ØFİRMA , aylık arama hakkından fazla teknoloji destek talebinde bulunamaz.

ØFİRMA, yasadışı yollardan temin edilen cihaz, yazılım, program ve müzik/film/yayın gibi içerikler için TEKNOSOR‘dan destek alamayacağını kabul eder.

ØFİRMA , sözleşme süresince, web sitesi yönetiminin sadece TEKNOSOR tarafından yapılacağını ve FİRMA yetkilileri dahil, 3. şahısların web sitesine müdahalesi durumunda meydana gelecek olumsuzluklarda, TEKNOSOR‘un sorumluluk almayacağını kabul eder.

ØFİRMA , siteye yüklenecek tüm içeriği hazırlayacak ve TEKNOSOR’a dijital formatlarda iletecektir.

ØFİRMA , web güncelleme taleplerini çağrı merkezine bildirmek ve/veya e-posta yolu ile TEKNOSOR‘a iletecektir.

ØFİRMA , ilave hizmetlerden, bedelini peşin ödemek koşuluyla faydalanabilir.

ØFİRMA , adres, telefon, e-posta vb. iletişim bilgilerindeki değişiklikleri TEKNOSOR‘a bildirmekle yükümlüdür.

TEKNOSOR’UN YÜKÜMLÜLÜKLERİ

ØTEKNOSOR, iş bu sözleşme kapsamındaki Prestij Tekno Destek hizmetlerini 0850 532 2 333 nolu TTDH üzerinden 365 gün 08:00 – 24:00 saatleri arasında sunacaktır.

ØTEKNOSOR, hizmet kalitesini gereği TTDH na yapılan tüm çağrı görüşmelerini, uzak bilgisayar bağlantı video görüntülerini ve problem bildirimlerini kayıt altında tutacaktır.

ØTEKNOSOR, bu sözleşme ile verilen hak, sorumluluk, yetkileri ve şifreleri hiçbir şekilde başka kişi ve/veya kuruluşa devredemez.
ØTEKNOSOR, web sitesi yapımı işini kapsam dahilinde eksiksiz tamamlamayı taahhüt eder. FİRMA’nın değişiklik taleplerini yerine getirir. Görsel, işitsel, iletişim ve etkileşim tasarımı konularında yaratıcı çözümlerde bulunur.

ØTEKNOSOR, standart güncelleme hizmetlerini, talep edildiği tarihten itibaren en geç 2 (iki) hafta içerisinde yerine getirecektir.

ØTEKNOSOR, sadece FİRMA’nın talebi doğrultusunda güncelleme yapacaktır. 3. şahıs ve/veya kurumdan iletilen içeriği FİRMA onayı olmadan kesinlikle siteye yerleştirmeyecektir.

ØTEKNOSOR, internet hizmetleriyle ilgili sadece FİRMA‘nın talebi veya onayı doğrultusunda işlem yapacaktır.

ØTEKNOSOR, adres, telefon, e-posta vb. iletişim bilgilerindeki değişiklikleri FİRMA’ya bildirmekle yükümlüdür.

ØTEKNOSOR, web sitesini açık kaynak kod kullanarak yapacaktır. TEKNOSOR kod mülkiyeti için ücret talep etmeyecektir.
6- SÖZLEŞME SÜRESİ

İş bu sözleşme, hizmet başlangıç tarihinden itibaren 12 (on iki) ay süreyle yürürlüğe girer. Bu sürenin bitiminden 14 gün önce FİRMA yıllık hizmet yenileme ücretini ödediği taktirde, işbu sözleşme koşulları aynı kalmak şartıyla 12 (on iki) aylık müteakip sürelerle otomatik olarak uzatılır.

Taraflar, Sözleşmenin birer nüshasını ıslak olarak imzalandıktan sonra, karşılıklı teslim edecektir.

7- HİZMET BEDELİ ve ÖDEME

Ø “Prestij Tekno Destek Paketi” hizmet kampanya bedeli KDV hariç toplam ….. TL olup, FİRMA sözleşme başlangıcında peşin ödeyecektir.

ØProfesyonel Hizmetler bedeli KDV hariç toplam ….. TL olup, FİRMA sözleşme başlangıcında peşin ödeyecektir.

ØYeni sözleşme döneminde, aynı hizmetin devam etmesi durumunda aylık ….. TL hizmet paketi bedeli TÜİK tarafından sözleşmenin sona erdiği ay açıklanan yıllık ÜFE oranında artırılacaktır.

8- TELİF HAKLARI ve GİZLİLİK

ØWeb sitesi görsel, işitsel ve metin içeriğinin yasal hakları tamamen FİRMA ya ait olup, TEKNOSOR, FİRMA izni dışında diğer amaçlarla bu veya başka bir medyada kullanamaz.

ØTEKNOSOR, telif hakları 3. Parti firmalara ait olan web sitesi teması ve kodlarının bir kereye mahsus olmak üzere kullanım hakklarını FİRMA adına alacaktır.

ØSitede, telif gerektiren tasarım dışındaki diğer içerik kullanım sorumluluğu, telif sahibi ile irtibat ve telif bedeli ödemesi FİRMA’ya aittir.

ØTEKNOSOR, Web sitesi erişimi için gerekli kullanıcı adı ve şifre bilgilerini, FİRMA izni olmadan üçüncü şahıslara bildiremez.

ØTEKNOSOR, site yönetimi süresince FİRMA hakkında edindiği bilgileri 3. şahıslarla paylaşamaz, ticari fayda sağlayamaz.

9- SÖZLEŞMENİN FESHİ

Tarafların akdettiği bu sözleşme hükümlerine aykırı davranışta bulunması halinde, FİRMA’nın, ticari işletmesini devretmesi halinde ve FİRMA’nın, ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, taraflar sözleşme feshini kabul ederler.

Fesih durumunda;

ØSadece peşin ödenen “Prestij Tekno Destek Paketi” hizmet bedeli, hizmet verilen ayların bedeli düşüldükten sonra kalanı sözleşme sonuna kadar kalan bakiye, iade faturası karşılığı geri ödenir.

ØTamamlanmış ve teslim edilmiş profesyonel hizmetlerin ödeme iadesi yapılmaz.

ØSözkonusu web sitesi yayını sona ermez.

ØTEKNOSOR, siteyle ilgili tüm faaliyetlerine son verir. Yeni web alanına aktarılması için yayında olan web sitesinin yedek ve arşiv dosyaları FİRMA ‘ya dijital ortamda teslim eder.

10- ANLAŞMAZLIK

ØTaraflar arasında doğabilecek anlaşmazlıklarda öncelikle bu Sözleşme hükümleri dikkate alınacaktır. Öngörülmemiş durumlar için de her iki taraf ayrıca işbu sözleşmenin ana mantığına aykırı olmaması kaydıyla ve tarafların hukukuna zarar vermeyecek şekilde mutabakat sağlayacak hükümler/çözümler belirleyebilirler.

Øİşbu Sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Müdürlükleri yetkilidir.

11- DİĞER HUSUSLAR

TEKNOSOR, adil hizmet kullanımı şartları doğrultusunda FİRMA‘yı bir üst Tekno Destek Hizmet Paketine yönlendirme ve ücretlendirme inisiyatifini saklı tutar.

ØSite yapımı hizmet bedellerinin tamamı ödenmediği ya da eksik ödendiği taktirde, TEKNOSOR web sitesinin yayınını geçici olarak durdurma hakkına sahiptir.

Bu sözleşme, sözkonusu web sitesinin alan adı tescili hizmetlerini kapsamaz.

İş bu sözleşme ile, tescili yapılmış alan adı kullanım hakları TEKNOSOR‘a devrolmaz. Sözkonusu hizmetlerde değişiklik yapmak, bedelini ödemek FİRMA’nın tasarrufundadır.

TEKNOSOR, bu konularda FİRMA’yı yönlendirme inisiyatifini saklı tutar.

ØFİRMA’nın talep ettiği hizmetler için farklı bir barındırma hizmeti gerekebilir. Bu durumlarda TEKNOSOR yeni planı FİRMA’nın onayına sunmakla yükümlüdür. Ortaya çıkabilecek ilave maliyetleri ise FİRMA ödemeyi kabul eder.

Øİş bu sözleşme, 7 sayfadan ibaret olup, alt maddeleri ile beraber toplam 11 (onbir) madde içermektedir.

– sözleşme metni sonu –