İlk büyük projemize 2011 Ekim ayında, Türk Telekom’ un iştiraki olan AssisTT firması ile ortak 11820 Teknoloji Destek Hattını kurarak imza attık.
11820 Teknoloji Destek Hattı projemiz 2012 yılında Contact Center World tarafından
EMEA bölgesinde en iyi 3. Help Desk Çağrı merkezi ödülüne layık görüldü.
2013 Nisan itibariyle, TEKNOSA Teknoloji Destek Paketi hizmetiyle ikinci büyük projemize imza attık.
KOBİ ve bireysel kullanıcılara yönelik bilgisayar, mobil, internet ve multimedya konularında teknoloji danışmanlığı ve desteği hizmetini, kaliteli ve uygun maliyetlerle sunmaktır.
KOBİ ve bireylerin bilişim teknolojilerini doğru ve verimli kullanmalarına yardımcı olmaktır. Güncel bilgi, ipucu ve tavsiyeleri paylaşarak; sorun çözerken kullanıcıları bilgilendirmektir.