Home / 11820 Teknoloji Destek Hattı

  • 2011 yılı Ekim ayında hizmet vermeye başladık.
  • Günlük, yaklaşık 750 çağrı karşılanmaktadır.
  • 2 yılda yaklaşık olarak 300,000 çağrı karşıladık.
  • Çağrı süremiz ortalama 10 dakikadır.
  • Çağrı Çözüm oranlarımız  yaklaşık % 70’dir.
  • Çözülen çağrılarımızın yaklaşık % 50’ sinde Uzaktan Yönetim yöntemini kullandık.
  • Bilgisayar, Tablet, Cep Telefonlarına Uzaktan Bağlantı kurabilmekteyiz.
  • Çağrılarımızın yaklaşık % 30’ u mobil ağırlıklı gelmektedir.
  • % 30 internet, diğer % 40 bilgisayar, multimedya ve ilgili çağrılardır.