Institutions and companies who are working in the Customer Service Manager and Information Technology by taking into account all the needs and requests of authorities,,tr,We offer services,,tr, Teknosor Teknoloji Hizmetleri olarak;
yeni nesil müşteri hizmetleri ve kurum içi/dışı teknik destek yardım masası call center hizmetleri sunmaktayız.
Aşağıda avantajlı hizmet ücretlendirme modelimizden birini tercih ederek hemen çalışmaya başlayabiliriz.
Detaylı bilgi ve size özel ihtiyaçlarınıza uygun hizmetlerimiz için teklif almak için bizi arayınız.
(0532) 154 97 46
Süre (dakika/aylık) | Fiyat (TL/aylık) | Kota Aşım Ücreti (TL/dak) |
1.000 | 3.000 ₺ | + 3,00 TL/dk |
5.000 | 12.500 ₺ | + 3,00 TL/dk |
Fiyatlarda KDV hariçtir. | ||
Aylık : AR %80 / SL %60 / PN %10 |
● Paket aşımında, kotayı aşan her dakika aylık sabit paket fiyatına ilave olarak ücretlendirilir.
● Sözleşme süresi en az 1 (bir) years.
● Fiyatlar 01 Eylül 2021 tarihi itibariyle geçerlidir.
AR : Cevaplama Oranı
SL : 20 sn. içinde çağrı karşılama oranı
PN : (Penalty) Aylık ortalama SL ve/veya AR oranında her %10 performans düşüşü için %10 service fee will be billed by making cuts,,tr,Corporate Call Center Services,,tr.
Ön Ödemeli Paket Modeli Örnek Ücretlendirme
Aylık 1000 dk. altında kalan süre için maliyet = (Baz süre 1000 x,,ha,=,,en,KDV,,tr,Package,,id,min =,,tr,Pack-out,,tr,dakika x 2,00TL,,en,min x 1.50TL,,tr,SALES & MARKETING CONTACT TELEPHONE,,tr 3,0 TL) = 3.000 TL + KDV
Aylık 5000 dk. altında kalan süre için maliyet = (Baz süre 5000 x,,ha,=,,en,KDV,,tr,Package,,id,min =,,tr,Pack-out,,tr,dakika x 2,00TL,,en,min x 1.50TL,,tr,SALES & MARKETING CONTACT TELEPHONE,,tr 2,5 TL) = 12.500 TL + KDV
Günümüz Global ve Türkiye ekonomisinde yaşadığımız sorunların sonuçları ile orta ve uzun vadedeki ön ekonomik göstergeler itibariyle şirketlerin maliyetlerinde ciddi tasarruf tedbirleri alması gerektiği ortadadır.
Organizasyonların bu koşullarda ayakta kalması için satış yapması gerektiği kadar satış sonrası hizmetler ve müşteri memnuniyeti konusunda da titiz çalışmalar ve yatırımlar yaparak karlılığını artırmak zorundadır.
In this direction, Teknosor Technology offers you sustainable and sustainable services for our Customer Services and Call Center professionals.,,tr,Affordable and Sustainable Call Center Service,,tr,The cost-effectiveness of a service is important as well as its continuity,,tr,We are able to work in the framework of a long-term and mutual benefit model with our customers who take this criterion into consideration.,,tr.
Bir hizmetin uygun maliyetli olmasının yanı sıra sürekliliği de önemlidir. Bu kriteri de göz önünde bulunduran müşterilerimizle uzun vadeli ve karşılıklı kazanca dayanan bir model çerçevesinde çalışmalar yapabilmekteyiz.
CALL CENTER SERVICES SALES AND MARKETING,tr
İRTİBAT TELEFONU : (0532) 154 97 46
E-POSTA : kurumsalsatis@teknosor.com