Page title

Kurumsal Çağrı Merkezi Hizmetleri

Institutions and companies who are working in the Customer Service Manager and Information Technology by taking into account all the needs and requests of authorities,,tr,We offer services,,tr, Teknosor Teknoloji Hizmetleri olarak;

  • ● Aylık çağrı kapasitenize uygun ölçeklenebilir,
  • ● Sabit maliyetlerinizi düşürmeye yardımcı kullandığın kadar öde modeliyle,
  • ● 7/24, bayram ve resmi tatiller dahil hizmet avantajıyla,
  • ● Sürekli sözleşme güncelleme riski olmadan,
  • ● Dönemsel ve anlık çağrı artışlarında, geniş asistan havuzundan destek vererek,
  • ● Düşük turn-over yüksek sadakat ile çalışan asistan kadromuz ve
  • ● Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışımızla,

yeni nesil müşteri hizmetleri ve kurum içi/dışı teknik destek yardım masası call center hizmetleri sunmaktayız.

kurumsal-cagri-merkezi-hizmetleri

Aşağıda avantajlı hizmet ücretlendirme modelimizden birini tercih ederek hemen çalışmaya başlayabiliriz.

Detaylı bilgi ve size özel ihtiyaçlarınıza uygun hizmetlerimiz için teklif almak için bizi arayınız.


buy

(0532) 154 97 46


ADVANTAGES OF TEKNOSOR CALL CENTER SERVICES,,tr,Economical and cost-effective,,tr,In today's conditions, customer service increases its importance as well as increasing costs.,,tr,We offer our call center services, which we have built entirely on the cloud technology infrastructure, at appropriate and predictable costs for our managers.,,tr,seamless service,,tr,With our assistant team we organize within the shift system we apply,,tr

  • Ekonomik ve uygun maliyetler: Günümüz koşullarında müşteri hizmetleri önemini artırmasının yanı sıra maliyetleri de yükselmektedir. Tamamen bulut teknoloji altyapısı üzerine kurguladığımız çağrı merkezi hizmetlerimizi siz yöneticiler için uygun ve öngörülebilir maliyetlerde sunmaktayız.
  •  
  • 7/24 kesintisiz hizmet: Uyguladığımız vardiya sistemi dahilinde örgütlediğimiz asistan ekibimiz ile 365 we welcome and report incoming-outgoing calls including weekend and weekend holidays,tr.
  •  
  • Canlı Operasyon Takibi ve Anlık Raporlama: Bulut yazılım (Bulut santral, IVR ve CRM) altyapısı ile operasyonu canlı takip edebilir, dilerseniz anlık raporlar çekerek analizler yapabilirsiniz. Operasyonu dashboard ekran ile takip ederken indirdiğiniz excel raporlarda istediğiniz şekilde pivot analizler yapabilirsiniz.
  •  

TEKNOSOR CORPORATE CALL CENTER SERVICES PRICING,,tr,Time,,tr,min / month,,tr,Price,,tr,TL / month,,tr,Quota Exceeding Fee,,tr,TL / min,,tr,₺,,en,TL/dk,,en,KDV excluded in Price,,tr,Monthly,,tr,WITH,,lv,PN,,en,● Packet-outs in,,tr,Each minute beyond the quota will be charged in addition to a fixed monthly package price,,tr,● Monthly,,tr,There is no upper limit of the above-minute interviews,,tr,minutes,,tr,Billed at KDV,,tr,● The contract period is at least,,tr,one,,tr,Answering to rate,,tr,SL ,,en,sn,,en,coverage ratio of call,,tr,Penalty,,en,Monthly average SL and / or R percent each,,tr,For performance degradation,,tr

Süre (dakika/aylık) Fiyat (TL/aylık) Kota Aşım Ücreti (TL/dak)
1.000 2.500 ₺ + 2,00 TL/dk
2.500 4.500 ₺ + 1,75 TL/dk
5.000 7.500 ₺ + 1,55 TL/dk
Fiyatlarda KDV hariçtir.
Aylık : AR %80 / SL %60 / PN %10

● Paket aşımında, kotayı aşan her dakika aylık sabit paket fiyatına ilave olarak ücretlendirilir.

● Aylık 5.000 dakika üzeri yapılan görüşmelerin üst sınırı yoktur, dakikası 1,50 TL + KDV üzerinden faturalandırılır.

● Sözleşme süresi en az 1 (bir) years.

● Fiyatlar 01 Eylül 2018 tarihi itibariyle geçerlidir.


AR :
Cevaplama Oranı
SL :
20 sn. içinde çağrı karşılama oranı
PN :
(Penalty) Aylık ortalama SL ve/veya AR oranında her %10 performans düşüşü için %10 service fee will be billed by making cuts,,tr,Corporate Call Center Services,,tr.

Ön Ödemeli Paket Modeli Örnek Ücretlendirme
Aylık 1000 dk. altında kalan süre için maliyet = (Baz süre 1000 x,,ha,=,,en,KDV,,tr,Package,,id,min =,,tr,Pack-out,,tr,dakika x 2,00TL,,en,min x 1.50TL,,tr,SALES & MARKETING CONTACT TELEPHONE,,tr 2,5 TL) = 2.500 TL + KDV
Aylık 2000 dk. = (Paket 1000 dakika = 2.500 TL) + (Paket aşımı 1000 dakika x 2,00TL) = 4.500 TL + KDV
Aylık 6000 dk. = (Paket 5000 dakika = 7.500 TL) + (Paket aşımı 1000 dakika x 1,50TL) = 9.000 TL + KDV


Customer Service Call Center to TeknoSOR,,tr,Reduce Costs,,tr,Today's global and preliminary economic indicators in the medium and long term consequences of the problems we had in Turkey's economy in costs, the company is evident that should take serious austerity measures,,tr,Organizations must increase their profitability by making meticulous efforts and investments in after sales services and customer satisfaction as well as sales to survive under these conditions.,,tr, Maliyetleri Düşürün

Günümüz Global ve Türkiye ekonomisinde yaşadığımız sorunların sonuçları ile orta ve uzun vadedeki ön ekonomik göstergeler itibariyle şirketlerin maliyetlerinde ciddi tasarruf tedbirleri alması gerektiği ortadadır.

Organizasyonların bu koşullarda ayakta kalması için satış yapması gerektiği kadar satış sonrası hizmetler ve müşteri memnuniyeti konusunda da titiz çalışmalar ve yatırımlar yaparak karlılığını artırmak zorundadır.

In this direction, Teknosor Technology offers you sustainable and sustainable services for our Customer Services and Call Center professionals.,,tr,Affordable and Sustainable Call Center Service,,tr,The cost-effectiveness of a service is important as well as its continuity,,tr,We are able to work in the framework of a long-term and mutual benefit model with our customers who take this criterion into consideration.,,tr.

Uygun Maliyetli ve Sürdürülebilir Çağrı Merkezi Hizmeti

Bir hizmetin uygun maliyetli olmasının yanı sıra sürekliliği de önemlidir. Bu kriteri de göz önünde bulunduran müşterilerimizle uzun vadeli ve karşılıklı kazanca dayanan bir model çerçevesinde çalışmalar yapabilmekteyiz.


CALL CENTER SERVICES SALES AND MARKETING,tr
İRTİBAT TELEFONU : (0532) 154 97 46
E-POSTA : kurumsalsatis@teknosor.com

kurumsal-cagri-merkezi-anlasmasi