Teknolojinin Tüm Alanlarında Hizmette İlkiz

01
Eki
Teknolojinin Tüm Alanlarında Hizmette İlkiz
Teknolojinin Tüm Alanlarında Hizmette İlkiz
  • TeknoSOR
  • 3555 Views
  • 1 Comment
  • çağrı merkezi . contact center world . teknoloji . teknoloji çağrı merkezi . teknoloji danışmanlık . teknoloji destek merkezi . teknosor .

20 yılın üzerinde Bilgi ve İletişimTeknolojileri Danışmanlığı tecrübesiolan profesyonel yönetim ekibiyleTeknosor Teknoloji Hizmetleri Tic. Ltd.Şti’ni; 2011 yılında KOBİ ve Bireyselsegment’ e kaliteli ve uygun maliyetlerle

Teknoloji Desteği ve Danışmanlığı hizmeti vermek üzere kurduk. Telefonla ve uzaktan bağlantı teknolojileri kullanarak; teknolojinin her alanında hem danışmanlık, hem de destek hizmetleri veriyoruz. 3 yıl içinde 500,000′in üzerinde teknik destek ve danışmanlık çağrısı aldık. Yaklaşık % 40 oranında uzaktan bağlantı yaptık (bilgisayar ve mobil). Çağrılarımızın % 75′ inde çözüm sağladık, geriye kalan % 25′ inde de analiz yaparak müşterimizi doğru çözüme yönlendirdik. Uygulanan model Hem outsource/iş ortaklığı modelini, hem de insource olarak kendi kaynaklarımızı kullanıyoruz. 11820 Teknoloji Destek Hattı projemizde, ASSISTT ile iş ortaklığı yaparak, ASSISTT’ in kadrosunda yer alacak şekilde teknik eleman seçimi ve eğitimi yaptık.

Projenin CRM, Veri Portali, Web Sitesi, Sosyal Medya siteleri yönetimini ve ikinci seviye destek hizmetlerini Teknosor olarak biz veriyoruz. Gelir paylaşımı yapıyoruz.11820 servisimizde, kullandıkça öde modelinde, KOBİ ve Bireysel Müşterilere Telefonla ve Uzaktan Bağlantı yöntemiyle Teknik Destek sağlıyoruz. TEKNOSA Teknoloji Destek Paketi projemizde ise, tamamen kendi kaynaklarımızı kullanarak İstanbul Kozyatağı’nda hizmet veren Teknoloji Merkezimizde, TEKNOSA müşterilerine Teknoloji Desteği ve Danışmanlık hizmeti veriyoruz. ZTE ve HUAWEI Modem Destek Hattı projelerimizi de yine Kozyatağı Teknoloji Merkezi’mizde insource modeliyle kendi kaynaklarımızla yönetiyoruz. Yine iç kaynak modeliyle bireysel segment hizmetimiz olan, CALLFIX Teknoloji Destek Servisini ise çeşitli iş ortağı kanallarımızdan Mart ayında satışa sunuyoruz. http://callfix.com.tr

Müşteri profili Aralarında ASSISTT, TEKNOSA, MAGİS, ANELTECH’in bulunduğu kurumsal müşterilerimizle yaptığımız sözleşmeli hizmet çerçevesinde son kullanıcılara teknik destek veriyoruz. Kasım 2013 tarihinde lanse ettiğimiz Tekno Destek çağrı hattımıza ise ağırlıklı KOBİ segmenti çok çeşitli konularda teknik destek talep ediyor. http://teknodestek.com.tr

Teknik destek talebi konularıTeknolojinin her alanında KOBİ ve Bireysel segment’ e, sabah 08:00 gece 02:00 arasında teknoloji destek hizmeti veriyoruz. Bilgisayar, İnternet, Mobil cihazlar, Sosyal Medya, Multi-Medya, KOBİ uygulamaları, Web Sitesi hizmetleri ve Teknolojiye dair tüm alanlarda teknik destek talebi alıyoruz. Örneğin; virüs nedeniyle bilgisayarı kitlenen, Güvenlik kameralarını cep telefonundan izlemek isteyen, evine access point kurmak isteyen, facebook hesabını çaldıran, akıllı telefonu kilitlenen, akıllı TV’ sinden video izleyemeyen, sahibinden.com’ da ilan vermek isteyen, web sitesini yenilemek isteyen, telefon ve internet tarifesini değiştirmek isteyen müşterilerimiz bizi arıyor, çözüm sağlıyoruz.

Uzaktan teknolojik destek hizmetini farkları Türkiye’de bir ilk olarak; konu, üretici ve servis sağlayıcı bağımsız, teknolojinin tüm alanlarında telefonla ve uzaktan bağlantı ile hizmet veren ilk firmayız. Dünyada ise Geek Squad firması biz hizmete başladığımızda sadece bilgisayar teknolojilerine destek vermekteydi, takip ettiğimiz kadarıyla son dönemde tüm teknolojilere destek vermeye başladı,. AT&T firması operatör seviyesinde benzer bir hizmet veriyor. Hizmet modeli olarak tercih ettiğimiz, kullandıkça öde (11820 Teknoloji Destek Hattı) ve ön ödemeli paket (TEKNOSA Teknoloji Destek Paketi) modellerimiz de sektörde bir ilktir. En önemli özelliğimiz KOBİ ve Bireysel müşterimizin Teknoloji Destek ve Danışmanlık ihtiyacını onlarca noktaya başvurmasına gerek bırakmadan, tek noktadan çözebiliyoruz. Gerekli olan durumlarda üretici, satıcı veya servis sağlayıcı firmaların yetkili destek merkezlerini müşteri adına arayarak analizimizi tamamlayıp çözüm üretiyoruz. Sürekli geliştirdiğimiz ve güncellediğimiz bilgi bankası (Knowledge-Base) kullanarak standart ve kaliteli hizmet sağlıyoruz. Müşteri ve bildirim kayıtlarımızı detaylı olarak tutuyoruz. IVR, CRM ve Knowledge- Base sistemlerimiz için sektörün lider firmalarının bulut tabanlı çözümlerini kullanıyoruz.

İşe alma ve eğitim süreçleri Teknik Asistan işe alım sürecimize Kariyer.Net portali üzerinden 50 soruluk bir anketle başlıyoruz, ankete gelen yanıtlara göre belirlediğimiz adaylarla 3 aşamalı görüşme gerçekleştirerek, 2 hafta gibi kısa bir sürede işe alım sürecimizi tamamlıyoruz. Görüşme yaptığımız tüm adaylara olumlu olumsuz bilgilendirme yapıyoruz. Toplu mülakat tekniklerini uyguladığımız iş görüşmelerinde, hem teknik hem de karakter uyum testleri yapıyor ve referansa çok önem veriyoruz. İşe alınan teknik asistanlara 2 ay kadar süreyle sınıf eğitimi, online eğitim ve iş üstünde eğitim programı uyguluyoruz. Yönetici ve müdür pozisyonlarına atamalarımızı şirket içerisinden yapıyoruz. Turn over oranımız ise % 25 seviyesinde

2012-teknosor-cagri-merkezi

2012 yılında, Londra‘da gerçekleştirilen Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgelerini kapsayan, en iyi çağrı merkezlerinin ödüllendirildiği Contact Center World yarışmasında,  En İyi Çağrı Merkezi Tasarımı’ kategorisinde TeknoSOR Teknoloji Destek Hizmetleri ile ASSİSTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş nin ortaklaşa kurduğu 11820 Teknoloji Destek Hattı’nında hizmet verdiği , Assistt Erzincan lokasyonu ile ikinciliği elde etti.

TeknoSOR Teknoloji Destek Hizmetleri’ nin kurmuş olduğu “11820 Teknoloji Destek Hattı” uygulaması ile ‘ En İyi Destek Hizmeti ’ kategorisinde bronz madalya ile ödüllendirildi.

Teknosor Teknoloji Hizmetleri, genel müdürü Fatih Boran Berber konu ile ilgili yaptığı değerlendirmede ; ” Teknoloji ve destek hizmetlerinde, sektördeki hizmet açığını görerek, teknik destek elemanı eğitimi ve çağrı merkezi yatırımlarımızı yaptık. Türkiye’ deki ilk teknoloji destek hattını hizmete açtık. Aldığımız bu ödül bizim doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Teknolojinin sürekli geliştiği ve özellikle mobil cihaz kullanıcı sayısının giderek arttığı ülkemizde, özellikle teknoloji okur yazarlığı düşük olan ve sürekli desteğe ihtiyaç duyan müşterilerimize yönelik hizmet paketleri üzerinde çalışmaktayız. Ayrıca kobilere yönelik teknoloji destek paketlerimizi de yakında hizmete sunacağız” dedi.

Contact Center World

1 COMMENT
  1. Esra Titiz
    13 Aralık 2016 Cevapla

    Merhaba,
    Back-Up, müşterilerilerinin hayatlarını kolaylaştıran ve özellikle asistans hizmetleri, organizasyon, seyahat, sağlık, danışmanlık ve sadakat programlarını biraraya getiren ve hem bireysel hem de kurumsal çözümler üreten yurtdışında Affinion International ve Türkiye’de de Boyner Holding’in ortaklığının olduğu bir şirkettir.

    Sizlerinde Teknoloji Danışmanlığı işbirliği için değerlendirmenizi almak isteriz. İlgilenmeniz durumunda biraraya geleceğimiz bir toplantı da organize edebiliriz.
    Şimdiden dönüşleriniz için tşk,

    Esra Titiz
    Tel : +90 212 366 33 97
    Mobil : +90 530 6418223

LEAVE A COMMENT