Teknoloji Kullanımı Çağrı Merkezi Desteğiyle Artık Daha Kolay

01
Oct
Teknoloji Kullanımı Çağrı Merkezi Desteğiyle Artık Daha Kolay
Technology Easier use of the Call Center Support
  • TeknoSOR
  • 2681 Views
  • 0 Comment
  • Assist . call center . technology . teknosor .

After-sales service until the customer service that makes life easier in many areas of call centers, also offers support services in the use of technology is a complex process for many of us.

As well as providing services to individual and institutional use these call centers, while the reduction of the short duration of the operation done on time and support needed by providing support services for remote connection, in particular offers a significant cost advantage in terms of the use of technology for businesses.

Institutions in this model can serve as the final consumer with their own customers, kurumsal hizmet de söz konusu olabiliyor. İş süreçlerinde karşılaşılan teknoloji k sorunlar çağrı merkezi aracılığıyla sunulan uzaktan bağlantı ile verilen destek hizmetinin sonucu çözülüyor.

Bu sayımızda, teknoloji kullanımını kolaylaştıran çağrı merkezlerinin sundukları hizmetlerden uyguladıkları hizmet modellerine, müşteri ve çalışan profillerine kadar farklı konuları mercek altına aldık.

AssisTT Satış&Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Direktörü Nimet Güventepe: “Problem oluşmadan sorunları tespit ediyoruz”AssisTT 2012 yılında Contact Center World yarışmasında 11820 Teknoloji Destek Hattı uygulaması ile en iyi destek hizmet (help desk) kategorisinde bronz madalyanın sahibi oldu. Teknoloji Destek Hattı’nın bu başarısında uzaktan erişim destek hizmetinin büyük etkisi var. Uzaktan Erişimle Destek Hizmeti; tespit edilemeyen, giderilemeyen problemlerin veya yapılamayan kurulumların müşterinin onayı ile bilgisayarına uzaktan bağlanarak çözüm sağlanmasını içerir. Yaptığımız analizlere göre teknik sorunların giderilmesinde %80 uzaktan bağlantı yöntemini kullanıyoruz ve çoğunlukla problem oluşmadan sorunları tespit ediyoruz. Böylece müşterilerimizin zaman ve maliyet kaybı yaşamasına engel oluyoruz. Bu da müşteri memnuniyetini ciddi oranda artırıyor.

Teknosor Satış ve Pazarlama Müdürü, Orçun Obalar: “ Teknolojinin tüm alanlarında hizmette ilkiz” Hem outsource/iş ortaklığı modelini, We use our own resources as well as by insour. 11820 Technology Support Line in our project, By partnering with AssisTT, AssisTT 'did take place in the form of technical personnel selection and training of the staff we. Projenin CRM, True Portal, Web Sitesi, Social Media sites management and second level support services we offer as Teknoser. Gelir paylaşımı yapıyoruz. 11820 servisimizde, pay as you go model, SME and individual customers through phone and remote connection method we provide Technical Support. Our project is TEKNOSA Technology Support Package, fully serving our Technology Center in Istanbul Kozyatağı using our own resources, Technology Support and Consulting services to customers TEKNOSA We give. ZTE and HUAWEI Modem Support Hotline still we manage our projects with our own resources in our Technology Center Kozyatağı insour by model. Yet that individual segments of our service model with internal resources, If the CALLFIX Technology Support Services to offer our various partner channel sales in March.

TTNet Müşteri Deneyimi Direktörü Enis Arslanoğlu: “ Müşteri profilimiz tüm Türkiye diyebiliriz” Çoklu ürün yapısı kapsamında tüm Türkiye’ye yaygın hizmet veriyoruz. Dolayısıyla müşteri profilimiz için tüm Türkiye diyebiliriz. Bir tarafta Türkiye’nin en büyük firmalarına hizmet verirken bir taraftan da yoğun teknoloji kullanan müşterilerimize hizmet veriyoruz.

 

Call Center Life

0 COMMENTS
LEAVE A COMMENT