Röportaj

01
Eki
Röportaj
Röportaj
  • TeknoSOR
  • 3471 Views
  • 0 Comment
  • No tags

KOBİ ve bireylerin bilgi ve iletişim teknolojilerini doğru kullanarak üretkenliğini ve verimliliğini artırmasına destek olmayı hedefliyoruz.
Fatih Boran Berber – Genel Müdür
Teknosor Teknoloji Hizmetleri Tic. Ltd. Şti.

 

Bize TeknoSOR Hakkında Biraz Bilgi Verebilir Misiniz?

Teknosor Teknoloji Hizmetleri Tic. Ltd. Şti, KOBİ ve bireylere Teknoloji Danışmanlık, Destek ve Eğitim Hizmetleri veren bir yüksek teknoloji şirketiyiz. Yeni ve yenilikçi bir iş modeliyle, telefonla ve uzaktan bağlantı teknolojileri kullanarak; KOBİ ve bireylerin bilgi ve iletişim teknolojilerini doğru kullanarak üretkenliğini ve verimliliğini artırmasına destek olmayı hedefliyoruz.

 

20 yılın üzerinde Bilgi ve İletişim Teknolojileri Danışmanlığı tecrübesi olan profesyonel yönetim ekibimizle TeknoSOR; KOBİ ve Bireysel segment’e kaliteli ve uygun maliyetlerle, teknolojinin her alanında (Bilgisayar, Mobil, İnternet ve Multi Medya) hem danışmanlık, hem de destek hizmetleri sunuyoruz.

İstanbul Kozyatağı’nda bulunan Teknoloji Destek Çağrı Merkezimizde teknik meslek lisesi mezunu uzman ve deneyimli personelden çalışmaktadır. Güvenilir ve ölçeklenebilir bulut bilişim mimarisinde çalışan santral, CRM, IVR ve bilgi portalı sistemleri bulunan Teknoloji Destek Çağrı Merkezimizde; müşterilerimizin teknik destek taleplerine tek noktadan, maliyet etkin, kaliteli ve kesintisiz cevap veriyoruz.

Kobi ve Bireylere Sunduğunuz Avantajlar Nelerdir?

·         Teknik sorun çözümünde zaman ve para tasarrufu sağlamak.

·         Teknik eleman açığını gidermek, deneyimli uzman ve kaliteli insan kaynağına erişmek.

·         Günlük işlerde kullanılan teknolojiden daha verimli faydalanmak.

·         Tatil, izin, eleman yetersizliği gibi durumlarda hizmet sürekliliğini sağlamak.

·         Yardım Masası hizmetini dışkaynak kullanarak çağrı başına maliyeti azaltmak.

·         Kaliteli ve 7/24 çağrı karşılama ve yanıtlama, tek noktadan hızlı ve kesin çözüm.

·         Binlerce çağrı ile oluşan deneyim, bilgi, ipuçları ve tavsiyelerden yararlanmak.

Teknoloji Sorunlarına Hangi Yöntemlerle Destek Veriyorsunuz?

Telefonla ve uzaktan erişim teknolojileri kullanarak teknik destek veriyoruz.  Müşterilerimiz teknoloji sorunu yaşadıkları zaman çağrı hattımızı arayarak bize 365 gün sabah 8 gece 24 arasında ulaşabiliyorlar.

3 yıl içinde 500,000′in üzerinde teknik destek ve danışmanlık çağrısı aldık. Yaklaşık % 40 oranında uzaktan bağlantı yaptık (bilgisayar ve mobil). Çağrılarımızın % 75′ inde çözüm sağladık, geriye kalan % 25′ inde de analiz yaparak müşterimizi doğru çözüme yönlendirdik.

Önemli Olduğunu Düşündüğünüz Projelerinizden Bahseder Misiniz?

2011 Ekim ayında, Türk Telekom’ un iştiraki olan AssisTT firması ile ortak 11820 Teknoloji Destek Hattını kurarak, ilk büyük projemize imza attık.

İkinci büyük projemiz olan, TEKNOSA Teknoloji Destek Paketi hizmetini de 2013 Nisan ayında sunmaya başladık.

İş hayatında teknoloji kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte her geçen gün artan teknik destek talep ve ihtiyaçlarını öngörerek TeknoSOR bünyesinde Teknoloji Destek Çağrı Merkezi ni 2013 ilk çeyreği itibariyle hizmete açtık.

Her geçen gün genişleyen hizmet kapsamıyla, ZTE ve HUAWEI marka modemlerin Türkiye’de uzaktan kurulum, sorun giderme ve kullanıcı destek hizmetleri de vermeye başladık.

Diyalogo

0 COMMENTS
LEAVE A COMMENT