Hizmet Paketleri

BT Yardım Masası Hizmeti

bt-yardim

Tanım

Kurumlara yönelik bilişim teknolojileri teknik destek hizmetlerinin, dış kaynak modeliyle;
BT standartlarında, ölçeklenebilir ve uygun maliyetlerle sağlanmasıdır.

Hizmetler

  • Telefonla ve Uzaktan Erişimle Destek Hizmeti
  • Yerinde Destek & Ziyaret
    (Uzaktan çözülemeyen problemler için yerinde  sorun tespit ve çözüm hizmeti)
  • Çözüm Analiz Danışmanlık
    (operatör – altyapı – yazılım – donanım)
  • Web Admin Güncelleme ve Sosyal Medya Yönetimi (Kurum içinde tanımlı iş süreçlerini devir almayı kapsamaktadır)
  • Hizmet/Servis Raporlama
  • Kurumsal Uygulama System Admin
    (Şirket içi kullanılan yazılım ve uygulamaların dış kaynak sistem admin hizmeti)
  • SLA Kapsamında Hizmet Sağlanır (Opsiyonel)
  • Yerinde Teknik Destek Uzmanı (Opsiyonel)
    (Müşteri lokasyonunda tam zamanlı teknik destek personeli bulundurma hizmeti)

 

Paket Notları

  • Paket ücretleri yukarıdaki tabloda yeralan çağrı adetleri baz alınarak belirlenmiştir. Toplam çağrı adedi 2 ay üst üste paket limitini aşarsa bir üst paket teklif edilir.
  • Özel web tasarım ve uygulama hizmetleri için ayrı teklif verilir.
  • Opsiyonel Hizmetler teklif bazlıdır ve en az 1 yıllık hizmet anlaşması gerektirir.